Oranjevereniging Harmelen

6 april 2024

kroon

Welkom bij de Oranjevereniging Harmelen

De Oranjevereniging Harmelen is al sinds 1937 actief. Ieder jaar wordt een gevarieerd feestprogramma aan alle bewoners en bezoekers van Harmelen aangeboden. Deze activiteiten zijn voor jong en oud en worden door het jaar heen georganiseerd.

Natuurlijk gaat de Oranjevereniging met de tijd mee, maar bepaalde tradities worden in ere gehouden. Koningsdag wordt daarom jaarlijks groot gevierd met een aubade, kinderspelen, een optreden bij Huize Gaza en diverse artiesten op het dorpsplein. Verder vinden jaarlijks de Kermis, Harmelense Dorpsquiz, 4 Mei-herdenking, Lichtjestocht met de Sint en een gezellige Kinderdisco in Dezibel plaats.

De Oranjevereniging Harmelen bestaat geheel uit enthousiaste, gedreven en betrokken vrijwilligers en het bestuur die ieder jaar een leuk en gevarieerd feestprogramma aanbieden. Het streven is om alle activiteiten via sponsoring of inkomsten uit de algemene middelen te bekostigen.

Sponsors

KvK: 40478994