Warning: "continue" targeting switch is equivalent to "break". Did you mean to use "continue 2"? in /customers/f/f/3/oranjeverenigingharmelen.nl/httpd.www/web/wp/wp-includes/pomo/plural-forms.php on line 210 Lichtjestocht Sinterklaas – Oranjevereniging Harmelen

Lichtjestocht Sinterklaas

Help jij mee om Sinterklaas naar bed te brengen?

Sinterklaas gaat logeren in Het Wapen van Harmelen op zaterdagavond 2 december. Onder begeleiding van mooie lampjes en liedjes brengen we Sinterklaas naar bed. Versier jij je eigen lampje en loop je ook mee?
De 6 kinderen met het mooist versierde lampje mogen Sinterklaas naar zijn slaapkamer brengen. We verzamelen om 16:30 uur bij het Dorpshuis Harmelen (Schoollaan 8).

Deze activiteit is georganiseerd in samenwerking met Harto en de Winkeliersvereniging
Harmelen en wordt mede mogelijk gemaakt door Oranjevereniging Harmelen.

Notice: compact(): Undefined variable: limits in /customers/f/f/3/oranjeverenigingharmelen.nl/httpd.www/web/wp/wp-includes/class-wp-comment-query.php on line 853 Notice: compact(): Undefined variable: groupby in /customers/f/f/3/oranjeverenigingharmelen.nl/httpd.www/web/wp/wp-includes/class-wp-comment-query.php on line 853