Gondelvaart 2018

Op zaterdagavond 21 april 2018 wordt door de Oranjevereniging de jaarlijkse Gondelvaart georganiseerd in de Oude Rijn. Het gezellige vaarfeest zal starten om 21.00 uur vanaf de Hofbrug om vervolgens in een grote en mooi verlichte optocht richting Pompersplein te varen en dan naar het eindpunt, Het Wapen van Harmelen. De route loopt langs het Jaagpad richting het centrum, dus ruimte genoeg voor publiek.

De sambaband Sambacaxi vaart ook dit jaar weer mee. De bewoners langs de route verlichten en versieren hun tuinen en huizen. Kortom heel erg veel gezelligheid en sfeer. Het eindpunt is achter Het Wapen van Harmelen. Daar leggen alle deelnemers hun boot aan, zodat je alle creaties nog eens van dichtbij kunt bekijken. Binnen in café Het Wapen van Harmelen waar het feest verder gaat, is een hapje en een drankje te verkrijgen. Je bent als belangstellende uiteraard uitgenodigd om dit feestje bij te wonen.

Ben je jong of ben je oud, arm of rijk? Sportief of juist een echte levensgenieter. Heb je een leuk team of een leuke vriendenclub? Heb je zin om mee te varen in de gezellige Harmelense gondelvaartvloot. Wij nodigen IEDEREEN uit om een boot(je) te versieren met veel licht en muziek aan boord. Thema en versiering zijn vrij in te vullen en je maakt kans op leuke prijzen. Natuurlijk wil je zo’n feest niet missen.

Schrijf je in en geef op:

• De naam van het gezelschap/team
  • Contactpersoon
  • 06-nummer
  • Vaarroute vanaf Woerden of vaarroute vanaf De Meern
  • Categorie jeugd of volwassenen
  • E-mailadres

Deelname is definitief na bevestiging