Kinderdisco sweet candy

De Oranjevereniging Harmelen presenteert op vrijdag 28 september 2018 van 18:30 tot 21:30 uur de jaarlijkse Kinderdisco voor kinderen van groep 1 t/m 8 in Dezibel. Het thema is Sweet Candy en de entree bedraagt € 2,50 per kind. Voor alle kinderen is er een leuke welkomstsurprise bij binnenkomst. Ouders zijn van harte welkom in … Continued

Programma Koningsdag 2018

Programma Koningsdag vrijdag 27 april 2018 – Harmelen 09:00 – 09:45 Vlaggen uit en klokken luiden – Harmelen 09:45 – 10:15 Aubade nieuwe stijl (m.m.v. De Factory Dropzz van Saskia’s Dansschool & DJ Stinna) 10:15 – 12:00 Kinderspelen (Voor de leeftijden 2 – 4 en groepen 1 t/m 8 van de basisschool. Neem je stickerkaart … Continued

Gondelvaart 2018

Op zaterdagavond 21 april 2018 wordt door de Oranjevereniging de jaarlijkse Gondelvaart georganiseerd in de Oude Rijn. Het gezellige vaarfeest zal starten om 21.00 uur vanaf de Hofbrug om vervolgens in een grote en mooi verlichte optocht richting Pompersplein te varen en dan naar het eindpunt, Het Wapen van Harmelen. De route loopt langs het … Continued

Kermis 2018

Vanaf 4 t/m 8 april 2018 is de jaarlijkse kermis in Harmelen er weer. Volop gezelligheid en vermaak voor jong en oud. Kom je ook? Openingstijden: Woensdag 4 april, donderdag 5 april en vrijdag 6 april van 14:30 tot 22:00 uur Zaterdag 7 april van 13:30 tot 23:00 uur.

Lichtjestocht Sinterklaas

Help jij mee om Sinterklaas naar bed te brengen? Sinterklaas gaat logeren in Het Wapen van Harmelen op zaterdagavond 2 december. Onder begeleiding van mooie lampjes en liedjes brengen we Sinterklaas naar bed. Versier jij je eigen lampje en loop je ook mee? De 6 kinderen met het mooist versierde lampje mogen Sinterklaas naar zijn … Continued

Kinderdisco black & white

Op vrijdag 29 september organiseert de Oranjevereniging Harmelen een super gezellige kinderdisco voor alle kinderen van groep 1 t/m 8. Rond 18:30 zal het feest losbarsten in Dezibel. De entree bedraagt € 2,50 en rond 21:30 uur is het feest afgelopen. Voor iedereen is er een gratis welkomstdrankje. Natuurlijk is er een snoepkraam, kun je … Continued

Maatschappelijke stage bij de Oranjevereniging Harmelen

Met de maatschappelijke stage doe je iets voor een ander of voor de samenleving. Vanuit je school doe je vrijwilligerswerk, bijvoorbeeld bij de Oranjevereniging in Harmelen. Bij alle activiteiten die we organiseren in het dorp kunnen we jouw hulp goed gebruiken. Je kan ons bijvoorbeeld helpen met het versieren van het dorp, het begeleiden van … Continued

Prijswinnaars Gondelvaart 2017

De prijswinnaars van de Gondelvaart 2017 in Harmelen zijn: 1. King Is A Fairytale (40 punten) 2. De Borrelnoten (39 punten) 3. De Toy Boys (38 punten) In de categorie jeugd zijn de winnaars. 1. Evy’s discoboot (37 punten) 2. De Piraatjes (35 punten) 3. Thor (33 punten) Allemaal gefeliciteerd en tot volgend jaar!

Wat een feest!

Gondelvaart 2017 in Harmelen. Wat een feest was het weer deze Gondelvaart. Alle deelnemers en publiek langs de kant ontzettend bedankt voor jullie inzet en enthousiasme. Ton de Wit bedankt voor de muzikale noot bij Pompersplein en Sambacaxi bedankt voor de zomerse beat! Tot volgend jaar. 🎉.

Wil jij helpen met de Kinderspelen op Koningsdag?

Lijkt het je leuk om kinderen te begeleiden tijdens de kinderspelen op Koningsdag? Alle Harmelense kinderen tussen de 2-12 jaar kunnen meedoen met de kinderspelen. Jij begeleidt de jongste kinderen bij een spel en geeft ze na afloop een sticker. Meld je nu aan voor deze gezellige activiteit en neem gerust iemand mee. Wanneer: donderdag … Continued