Evenemententeam

Eerst volgende activiteit:

Dorpsquiz 2024

6 april 2024

Als vrijwilliger kun je op vele manieren je steentje bijdragen bij de evenementen van de Oranjevereniging. Het versieren van het dorp rond Koningsdag, het op- en afbouwen van de diverse evenementen als de Koningsdag, Kinderspelen, Kinderdisco en 4 mei-herdenking, het veilig begeleiden van het verkeer en waar nodig het verlenen van EHBO. Allemaal taken die door het Evenemententeam worden opgepakt. Maar ook het redigeren van teksten, hulp bij de voorbereiding en organisatie van de evenementen, het huis-aan-huis bezorgen van het Oranjeboekje en de inkoop van producten behoren tot de taken.

Draag jij de Oranjevereniging een warm hart toe en voel je jezelf ook betrokken bij ons mooie dorp? Dan zijn wij op zoek naar jou. De Oranjevereniging Harmelen is altijd op zoek naar nieuwe vrijwilligers voor het Evenemententeam. Ben je in de gelegenheid om ons te ondersteunen en lijkt het je leuk om in een gezellige sfeer binnen een team de handen uit de mouwen te steken, neem dan contact met ons op

Zonder Evenemententeam geen activiteiten!

KvK: 40478994

IBAN: NL94 RABO 0325 3054 20