Dorpsquiz 2022

Gondelvaart 2021

Dorpsquiz 2022

Harmelen

Deze quiz is bedoeld voor alle inwoners van Harmelen, van jong tot oud. Er wordt ingeschreven per team. Je zorgt zelf voor de samenstelling van het team, bijvoorbeeld met vrienden, collega’s, buurtgenoten of leden van een vereniging. Per team kies je een teamcaptain en een locatie van waaruit jullie gaan spelen. Dit kan bij iemand thuis zijn, maar ook in een horecagelegenheid, bedrijf of clubhuisin Harmelen. Wij adviseren een team van ongeveer 10 tot 15 personen. De quiz bestaat uit kennisvragen, foto- en video-opdrachten maar ook uit doe-opdrachten en zelfs een geheime opdracht. Het is dus belangrijk dat het team goed samenwerkt en de taken verdeeld worden. Tijdens de quiz mag gebruik worden gemaakt van alle vormen van media en naslagwerken, met uitzondering van de geheime opdracht. De Harmelense Dorpsquiz vindt dit jaar plaats op zaterdagavond 2 april 2022. De teamcaptains worden verzocht om in het Dorpshuis het quizboek op te halen. Hierin zit een vragenboekje met ca. 100 vragen en opdrachten in verschillende categorieën. Natuurlijk komt ons dorp op allerlei manieren aan bod. Het wordt een strijd tegen de klok. Om 23.30 uur moet namelijk het quizboek weer ingeleverd worden door de teamcaptains. De werkgroep heeft 3 weken de tijd om de vragen na te kijken. De prijsuitreiking vindt plaats op Koningsdag . Naast een mooi geldbedrag voor de 1e, 2e en 3e prijs welke je als team schenkt aan een goed doel, staat er ook een jaar lang roem op het spel.

Wie stoot De Tafel van Elf van de troon en gaat met de wisselbeker naar huis?

Gegevens

KvK: 40478994