Kom bij ons team!

9 april 2024

Door

Word vrijwilliger bij de Oranjevereniging Harmelen
De Oranjevereniging Harmelen is al sinds 1937 een bruisende en betrokken vereniging die jaarlijks een gevarieerd feestprogramma aanbiedt aan alle bewoners en bezoekers van Harmelen. Wij zoeken enthousiaste vrijwilligers die ons team willen versterken. Dat kan op verschillende manieren.

Evenemententeam
Voor iedereen die graag de handen uit de mouwen steekt hebben we in het evenemententeam genoeg te doen. Een greep uit de diverse werkzaamheden: Het versieren van het dorp, het op- en afbouwen van de diverse evenementen, het veilig begeleiden van het verkeer, het huis aan huis verspreiden van het Oranjeboekje en waar nodig het verlenen van EHBO.

Lid van een commissie
Wil je jouw bijdrage leveren aan een specifiek evenement, dan kun je ons helpen door lid te worden van een commissie. Wij hebben voor de diverse evenementen en overige zaken aparte commissies om alles te regelen en voor te bereiden. We hebben op dit moment de volgende  commissies: Kleedjesmarkt en Kinderspelen Koningsdag, Kermis, Oranjeboekje, Koningsdag, 4 mei herdenking, Dorpsquiz, Lichtjestocht, Sponsoring en Communicatie

Bestuursfunctie
Als bestuurslid speel je een cruciale rol in het plannen, coördineren en uitvoeren van evenementen. Je werkt samen met andere bestuursleden en vrijwilligers en draagt bij aan de magie van onze evenementen. Je kunt jouw expertise inzetten op verschillende deelgebieden zoals communicatie met instanties en gemeenten, marketing en promotie van evenementen, inzet van ICT-middelen, opmaak en drukwerk, planning en aansturing van vrijwillgers.

Maatschappelijke stage
Voor leerlingen die een Maatschappelijke Stage mogen doen, bieden wij de mogelijkheid om dit op een leuke en leerzame manier in Harmelen te doorlopen. In overleg kijken we waar we jouw kwaliteiten inzetten bij de organisatie van de verschillende evenementen.

Waarom zou je bij ons willen meedoen?
Enthousiaste vrijwilligers: Ons team bestaat volledig uit enthousiaste, gedreven en betrokken vrijwilligers en bestuursleden. Samen zorgen we voor een gezellige sfeer en onvergetelijke evenementen in Harmelen.
Diverse activiteiten: Van Koningsdag, de Harmelense Dorpsquiz tot de Kermis, van de 4 Mei-herdenking tot de Lichtjestocht met de Sint – er is altijd iets te doen.
Elk paar helpende handen maakt een verschil! Je levert een belangrijke bijdrage aan de leefbaarheid van Harmelen.
Traditie en vernieuwing: We houden vast aan bepaalde tradities, zoals het groots vieren van Koningsdag met een aubade, kinderspelen, optredens en artiesten op het dorpsplein. Tegelijkertijd staan we open voor nieuwe ideeën en frisse energie!

Wat kun je verwachten als vrijwilliger bij ons?
Een warm welkom in ons team
De kans om jouw talenten in te zetten voor alle inwoners van Harmelen
Een gezellige en inspirerende omgeving waarin je samen met anderen mooie herinneringen creëert

Kijk ook eens op www.oranjeverenigingharmelen.nl.

Wil je meedoen? Neem contact op met Thijs Kwakkenbos via thijs@oranjeverenigingharmelen.nl. We kijken ernaar uit om je te verwelkomen!

Gegevens

KvK: 40478994